2009-06-06

Veckan som gått

Mamma drog på konfa så här blev inte många bullar bakade! Uppdaterat status:
- Fortfarande livrädd för kryp
- Badar fortfarande varje morgon
- Lägger mig i sängen med glädje varje kväll, men ligger och småhojtar i en timma ungefär
- Dricker kopiösa mängder vatten, gärna två muggar i sängen innan jag somnar
- Har lärt mig att köra framåt på Karla-caren
- Eftersom mamma flyttat Fruttin så är det nu bakingredienser som jag går och hämtar när jag vill ha nåt gott. Det senaste är solrosfrön...
- Båda knäna uppskrapade
- Sist men inte minst: jag har lärt mig att hoppa!

3 kommentarer:

Theo och Norah sa...

Hihi!!
Gillar din lista på saker du kan & gör =)
Men varför så mkt vatten??
Kram/T

Annan sa...

Den som det visste... Jag verkar vara ett törstigt barn :-).

Theo och Norah sa...

=) Ja, fast välling é ju godare =)
Kram!