2009-08-03

Brallor vs blöja

Hade trosor hela eftermiddagen idag. Mamma trodde att jag skulle tro att det var samma sak som blöja och bara kissa utan att säga till. Inte då! Jag sa till alla 5 gångerna det behövdes. Sen ville jag stolt ta på mig trosorna igen efteråt. Wihooo! Måste bara skicka ut mamma på stan för att handla några par i mer rätt stl, dessa hängde ju nästan vid knäna... Misstänker dock att hon kommer få sy in dem i midjan...
(Kanske inte det mest spännande inlägget, men för oss inblandade är det kul att få det dokumenterat :-D.)

5 kommentarer:

ullrika sa...

som inblandad hojtar jag hejja och tipsar mamman om kedjornas urval i reafyndlådor (om jag inte redan hunnit norpa alla femkronors-exemplar...). dom bästaste - i asabra hipstermodell med små ben - hittade jag däremot på GeKås. önskar jag köpt fler. lär ju inte komma dit på åtminstone tre veckor nu framöver :D

Annan sa...

Shall have a look tomorrow! Hmm, kan du mailas bild på Gekås-varianten? Funderar att dra dit en snabbis nästa vecka då det vankas kusinkalas och det liksom lönar sig att köpa presenter där... Om man köper flera förstås.

ullrika sa...

kan du inte kolla lajv istället? under förutsättning att du köper några till mig också förståss :D

Annan sa...

Even bättär! Visste ju dock inte om vi kan få till det. Men off körss! Har dessutom 2 st IKEA-stolar här till dig som jag glömt att jag köpt åt dig. Hoppas att ni fortfarande vill ha dem, annars får vi behålla dem. Kolla lajv fredag då kanske? Eller i em? Sms'a i såna fall, krams

Theo och Norah sa...

Coolt Karla!!!
Jag har fått en sådan potta som du tipsade om =)
Kram/T