2014-02-02

Check!

Först tvärs över hela barnpoolen och sen ännu längre över den djupa delen. Det
gick lite snabbare än förväntat. Definition simkunnig är väl 200 m om jag inte missminner mig och det simmade jag mig veterligen för första gången förra veckan. Jag anser mig vara simkunnig sedan längre tillbaka än så, Karlan kanske inte riktigt än. Men det stora klivet är definitivt taget. Simmet har inte varit ett måste utan det är Karlan som velat testa själv. Men man måste ju ha bara extra skoj ibland med. BOMBEN!!!!
Fast nästan mer i typ av nåt snajjsigt simhopp i grupperad stil?

Svante puffar på med Shrek och rädslan är borta. Nu är det bara doppa huvudet kvar. Vi börjar med koka kaffe. Det går sådär...

1 kommentar:

mormor sa...

Bravo Svante, puffa på du! Du är lika försiktig som din mormor. Puss på dig, saknar dig jätte mycket! <3