2007-10-29

Mitt första dygn hemma

Min första natt hemma hade jag lite svårt att sova. Vaggan kändes kanske lite främmande och jag kunde inte riktigt komma till ro i den. Men bredvid mamma var det gosigt och bekant så jag såg till att jag fick sova där istället ;-). Vid 06.00 ringde pappas klocka eftersom han var tvungen att åka tillbaka till polisskolan i Växjö. Vi var lite ledsna då, men han kommer ju snart hem igen och tills dess tar jag och mamma hand om varandra. Under dagen har jag ätit, bajsat och sovit, tror att jag kommer att göra det en hel del framöver... På onsdag har vi dock tid för inskrivning på BVC så om inte förr så ska jag få testa min vagn för första gången då! Mormor kom förbi en snabbis med en babylift så att mamma kan bära omkring mig när jag sover så att vi kan vara tillsammans hela tiden.