2008-11-24

Inte utan min snutte

Bamse är lagd åt sidan, likaså Tiger. Just nu härskar alla former av snuttefiltar. När jag vill upp ur sängen lägger jag den över axeln så att den följer med upp. Det visade sig vara ett genidrag, för innan idag skulle mamma hämta ved varpå hon lämnade mig ensam i vardagsrummet. Jag blev alldeles ledsen, men istället för att sura vid källardörren kröp jag bort till min filt och gosade in mig tills hon kom tillbaka 30 sekunder senare (skrek som en stucken gris under tiden. Självklart, vad trodde ni?).

På öppna förskolan gav jag mig ut på ett annat äventyr. Spanade in en 2-3 år äldre kille och bestämde mig för att jag ville leka med samam bil som honom. Han var inte lika nöjd och försökte gömma den, men jag kröp efter! Hade inte en tanke på var mamma var.

Inga kommentarer: