2008-11-16

Undervattensfotograf

Idag var det specialsim för dem som missat nån gång eller ville fotas. Under vattnet! Jag tillhörde båda grupperna och mamma ställde mig glatt först i kön hos fotografen. Men det var ett par veckor sedan jag simmade och att hoppa från kanten var lite läskigt så det tog sin lilla tid. Väl nere fångades jag inte upp direkt utan jag fick ligga och surfa lite för mig själv medan det klickade från kameran. Bilderna kommer nästa vecka förhoppningsvis. Maalis mamma hade en nästan lika tjusig kamera med sig och fotade oss med Nova och Rasmus. Bilderna är stulna (med lov...? :-D) och därför är de lite mindre än vanligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

länkvarianten är fortfarande pajj på blogspot märker jag ;)

tror trevliga fotografmannen skulle bli lite förnärmad över jämförelsen Nikon SLR med flashflash undervattenhus och dubbelblixtar vs Olympus mesversion. men, du gladde mesOlympusen!

Anonym sa...

Länkningen fungerar super, men inte pensionärernas IT-kunskaper så jag stjäl med ett Robin-Hood-hjärta :-D

ullrika sa...

aha! då är det råbbin hodd jag vill ha! :)