2008-12-30

En skum upptäckt (ej för känsliga läsare)

Jag har använt min potta dagligen nu i över 4 månader. Vid varje blöjbyte får jag sitta där en stund och oftast så kommer det nåt i den, vanligtvis ettor. Då och då prickar vi det med tvåor också, då är mamma lite extra stolt. Tex när 3 på raken hamnade där i. Bravo *karla klappar händerna*!

Igår upptäckte jag en grej. Det låg något i pottan! Jag kollade och kollade och kollade, mycket fascinerat. Idag var det ännu läskigare, för det var tvåor modell lösare och då blev jag till och med lite rädd. Ville bli upplyft med en gång. Men mamma lät mig sitta kvar ett tag till så jag satt där lutandes på hennes axel och kramades. En sån kram, den kommer mamma att leva på länge! Tror jag önskar mig de där kiss och bajs-gosedjuren, nu måste väl tiden vara inne för dem?

1 kommentar:

Theo och Norah sa...

Hihi =)
Gillar att du kramade mamma så gosigt =) Menar du att gosdjuren kan vara pedagogiska på någe sätt??
Kramar i massor, & lycka till mammsen då hon snart börjar jobba!
//T