2008-12-15

Filmtajm

Nu är det dags att ta fram gåvagnen på riktigt. Om man håller mig i gå-ställning flyttar jag faktiskt benen nu. Jag vill helst inte, men nu kan jag iaf ta små steg (med all tyngd på den som håller mig). Fast helst gör jag min egen grej med vagnen:


Arvid lärde mig att det är kul att leka med burkar. Speciellt burkar som har lock. Lock är superkul att sätta på. T ex sätter jag på locket på vällingflaskan när jag tycker att jag druckit klart. Eller som när jag leker:

Det är dock viktigt att någon snabbt efteråt hjälper mig att ta av det igen så att jag kan sätta på det på nytt. Osv.

Dans har ju länge varit min grej. Ett smakprov till Dido. Om ni undrar varför kameran skakar så mycket så är det för mamma håller på att fnissa ihjäl sig...:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha så söt du är Karla, fick mig ett gott skratt när du dansade :)!! Kram på er=)!

Anonym sa...

Heja Karla
Du kommer att bli den dansös som inte din farmor blev. Vi kommer att dansa för fullt på Liagärde.
Puss på dej från farmor