2009-02-27

Baby- och barnmässan


Det fanns så mycket att titta på! Ibland trillade nästan ögonen ur och jag försökte hänga med. Till slut fick mamma släppa mig lös i Fisher Price-montern (3 st rundor...) där jag hittade en dator som fängslade mig totalt. Visserligen undrade jag what all the fuzz was about så jag tog första bästa vagn (IKEA mammut), för att smälta in bland folket, och tog mig en lov i korridorerna. Bara ångade iväg och litade blint på att mamma hade mig på span. Träffade T en sväng, han har blivit en riktig goding och försökte få över mig i sin vagn ett tag, men jag höll mig i min egen ;-).

1 kommentar:

Theo och Norah sa...

Jasså, du fick ut & röra på dig din lilla spillevink... Grattis!
Har inte fått testa jeansen jag fick men allt annat var superbra! Har du hunnit testa igenom alla dina finfina inköp?
Kram T