2009-05-09

Borås


Åkte en sväng till Borås för att fira pappas morbror. Ingen hit. Sedan ca 3 dagar är jag lite halvkass. 3 nya (hörn-)tänder har poppat upp och de gör nog lite ont. Dessutom gör de så att jag dregglar. Massor. Hela tiden! Det har jag aldrig gjort förut, men nu droppar det om mig. Sen vet jag inte om det är nåt med tungan, för den går jag och drar i, liksom försöker att dra loss den. Dessutom är jag lite småfebrig då och då och verkar ha fått en liten minimässling efter förra veckans vaccination. Nej, just nu är jag inte den gladaste och piggaste Karlan. Det är lite för mycket saker som stör mig nu.

2 kommentarer:

ullrika sa...

nu tycker jag allt du är lite taskig mot borås. nåt bra måste det la finnas med den stan iaf?!

Annan sa...

Ok, det är inte Borås fel. Men det brukar regna där när solen skiner över Varberg. Vad du än säger.