2009-05-17

Fortfarande inte bra

Nu har jag varit lite smådålig till och från i en och en halv vecka. Har ingen feber, men hostar hela nätterna och ibland på dagarna. Sover därför inte som jag ska och är därför konstant trött. Orkar inte leka utan sitter helst i mammas knä och gråter till och från. Igår hade jag ont i benet, gick och tog mig på det massor och grät (inget som syns utanpå). Men idag verkar det inte ha stört mig. Trillskada? Växtvärk? Tänderna är därmpade nu, äter inte så mycket på min hand längre så det är nog inte de som bråkar med mig nu längre. Undrar vad det är?

1 kommentar:

mormor sa...

Lilla gullungen!
Mormor tycker synd om dig. Fy så jobbigt att vara förkyld igen och inte må så bra. Önska att jag kunde trolla så du fick sova och blev pigg och glad i morgon!
Puss från mormor :o)