2009-07-07

Play dates

Pappa jobbar och det renoveras för fullt här hemma för att jag ska få ett badkar. Så under dagarna gäller det att fly fältet lite. I morse åkte vi till Vallie och hängde hos henne. Förra gången jag var där, var jag den mammaigast på hela jorden. Idag var jag en glad liten prick som åt ordentligt och lekte för mig själv medan V satt med sin mamma.

På eftermiddagen gick jag till Maali, var visserligen lite nyvaken, men desto ledsnare där. Hade mycket svårt att acceptera att Maali ville leka med samma sak som jag och i stället för att ta tillbaka så körde jag med tricket att stortjuta och kasta mig baklänges. Wihooo, vad kul det ska bli med en lillebror...

2 kommentarer:

ullrika sa...

värstaste med det där tricket är att det liksom inte funkar... för nån. tur att du är så jämrans söt Karlan; man kommer undan med det mesta då :D

krams alla mina nosar!

ullrika sa...

å så kom jag på en grej; klantiga jag som genast glömde kommentera hur det spratt till i mig att få se en skymt av Vallie igen!! hoppashoppas vi kan få möjlighet att vara med och leka nästa gång!

krams igen!