2009-07-28

Theos tvådagarskalas

De flesta kom några timmar, jag stannade ett dygn... Han hade en jättekul pool som jag snabbt hoppade i, men efter bara nån minut hoppade tre till i. Det gillade jag inte så då gick jag upp efter en stund. Men ganska snart så tog deras krafter slut (pfft, bebisar!) och det var dags för deras eftermiddagsvila, då passade jag på att simma runt för mig själv, låg på mage en hel del och plaskade.

Efter badandet var det fiskdamm, hann inte en klä på mig emellan...
Fick en påse med bebisgodisar (aka majskrokar etc) med tillhörande dino i plast. Den gillade jag skarpt! Theo och jag var dock givmilda och delade broderligt på en kvarglömd påse efteråt.
Dagen efter drog vi in till city. Kanske inte det roligaste jag gjort i mitt liv. Vill hemskt gärna gå själv, men med spöregn och miljoner med människor tyckte inte mamma att det var en bra idé. Jag lät henne högt och ljudligt höra vad jag tyckte om att sitta still i vagnen. Då coh då fick jag dock lufta vagnen och inne på TopShop passade jag på att prova lite olika solisar. Tusen tack Theo för ett skoj (om än lite skrikigt) dygn...

1 kommentar:

Theo och Norah sa...

Det är ju jag som ska tacka!!! Nästa gång kanske vi kan bada hos dig... du har ju en stooooor sandlåda med badplats hos du!
KRAM!