2010-11-06

Uppdatering


S: 10 månader är passerade och det är bara en dryg vecka kvar till elva. På min senaste kontroll var jag 74 cm lång och 8925 g lätt. Huvud och längden ligger på perfekta mittenkurvan, medan vikten nu stannat på en under. Karla var ungefär 14 månader när hon var i min storlek :-D. Nu är hon 93 cm lång och 13,4 kg och ligger också på -1 STD som hon gjort hela sin livstid. Jag har 6 tänder; fyra uppe och två nere. Äter i princip allt, bäst är mammas mat. Jag är törstig percis som min syster och dricker mycket och gärna. Mest får jag vatten, men eftersom jag blir helt tokig när jag får se ett mjölkpaket har jag fått testa mjölk med. Gott! Men mamma vill att jag ska dricka det i vanligt glas, det är inte så lätt...

1 kommentar:

mormor sa...

Lilla sötnosen, börjar bli stor :o) Puss från mormor