2010-12-14

Månader blir år

S: Hipp hurra för mig på min 1-årsdag!!! Jag är en nöjd pojke med bestämd vilja. Skrattar och trixar när jag är på humör och blänger och slår när jag inte får som jag vill. Kan leka bra själv emellanåt, men måste krypa fram och gosa med närstående med jämna mellanrum. Kryper i raketfart och tar mig fram gåendes längs saker, men att bara använda benen utan armarnas stöd är inte min grej ännu. Pratar mer och mer, mest blaj, men mamma, pappa och vov vov kvarstår. Sover bra hela natten från 19 till nästan 07. Oftast blir det en middagslur efter lunch som kan vara i allt mellan 45 minuter-3 timmar. Helst sover jag i min säng. Vagnen kan jag somna i, men sover sällan längre än 30 minuter.











6 kommentarer:

farfar sa...

Grattis Svante!
och tack för besöket. Trevligt att ha en fin 1:åring på besök. Du sköter dig exemplariskt och charmar alla. Fiona var helt såld när du firade av dina leenden.

Hurra för dig Svante från Farmor o Farfar

Farmor sa...

Vilken fotograf. Ljuset är fantastiskt, liksom Svantisen!

Milla sa...

grattis kompisen!! om en månad är jag ikapp :)
<3

Svante sa...

Äh, Milla, du är redan om ;-). Ses på torsdag <3

Nova sa...

Grattis finaste Svanten!!!

mormor sa...

Grattis mormors lilla Svantis på födelsedagen! Puss, puss!