2010-07-04

Så nära, men ändå så långt bort

S: Har definitivt styrkan, men tekniken har inte riktigt klickat än. Jag rör mig medvetet som en propeller och vänder mig efter saker. Jag trycker mig bakåt (fast inte med syfte att förflytta mig). Jag kan förflytta mig framåt till nåt jag vill ha. Men det tar tid och hög koncentration (ställer mig på alla fyra, hoppflyttar fram ett ben eller två och lägger mig sen ner på mage; vips så kom jag ett par cm fram). Det är sååå nära till kryp, det kan hända imorgon, det kan ta nån månad?


(PS Efter att kamerans stängs av snattar jag sälen).

3 kommentarer:

Theo och Norah sa...

Jisses.... ja du är verkligen nära!!!

mormor sa...

Lilla gullungen, som du håller på och "joxar". Men det går framåt! Heja, heja, heja..........
puss från mormor

ullrika sa...

förstår att han gillar sälen ;)
jisses. Milla är inte ens i närheten. nä. det blir nog en sengångare till på morkullan tror jag!