2011-02-02

Oteknisk start

Karlaflickan startades när Karlaflickan var alldeles nyfödd och hemkommen från BB. Pga otekniska kunskaper redan då registerarades en egen e-postadress i hennes namn som också är basen i denna blogg. Detta har fungerat utmärkt ända tills nu då det känns som om att den borde ligga registerarad på min adress (vilket jag tyckte redan då, men eftersom jag tydligen startade nån variant som jag knappt minns under graviditeten så har jag redan ett konto). kruxet nu är att det verkar omöjligt att avaktivera nåt utan att brännmärka e-postadressen för evigt hos Google. Nån som kan hjälpa mig?
Jag har alltså 2 konton (ett i dotterns namn (detta) och ett i mitt eget namn, jag vill bara ha ett konto med denna bloggen på mitt namn. Hmmm.

5 kommentarer:

ullrika sa...

Först, välkommen till bloggvärlden Anna! Äntligen! :)

Sen. Det jag tror du kan göra är att lägga din epostadress/användare som med-bloggare, du kan nog aldrig helt ta bort ursprungsadressen. Detta är troligen en säkerhetsgrej, ingen ska kunna ta över någon annans blogg, typ.

Blad!

Jenny sa...

tror som ullis. Eller så vidarebefordrar du bara allt från ena kontot till det andra. Vi har massa mailadresser och allt mitt plus Melkers hamnar i en och samma mailbox.

Anna sa...

Har provat att lägga till, men det går inte att lägga till en adress som redan används på annat konto. Ska se om jag har nån gammal jag kan leka med för att se om jag kan koppla bort Karlas på nåt sätt :-)

Tack.

Karolin sa...

Undrar om man får se en bild på den där Anna??? =)

Anna-Karin sa...

Vad roligt Anna:)
Jag skulle kanske med börja blogga?;)