2011-07-21

Wohoo

Svantes sondmatning går ok, men det blir trixigare och trixigare för varje gång... Han är ganska oberörd av slangen till vardags, men själva matningarna är det tråkigt att sitta still för. Första ordentliga utmaningen ikväll, glad att detta var första kvällen vi var båda hemma.

Men nästan ännu roligare är att mina tusen (nio) år gamla D-uppsats har blivit publicerad! Det ni! Tjo ho! En riktigt skojig sak att sätta på CV'n. Att jag sen kommer få bifoga mitt personbevis är en annan femma, eftersom mitt gamla flicknamn står kvar på den... Men jag är glad att jag fick stå kvar som förstanamn över huvud taget, det är inte jag som jobbat med den det senaste åren. Stort tack till alla inblandande.

Och hur stor är sannolikheten att den handlar som sondmatning... Ni som har extremt långtråkigt. Vassegoda: http://www.foodandnutritionresearch.net/index.php/fnr/article/view/6037

3 kommentarer:

Karolin sa...

Grattis till nya meriten!

Farmor Eva sa...

Grattis duktiga Anna, nu är det bara att fortsätta på forskarkarriären.

Kajsa sa...

Vad kul!
Grattis ;o)