2011-08-13

Underbart

Började ju jobba i veckan efter nästan två års mamma"ledighet", vart 17 tog den tiden vägen? På tisdag börjar dagis för båda barnen, pappans del av föräldraledigheten. Var på konferens torsdag-fredag och det var riktigt skönt att allt kändes som förr, dvs att jag "missat" nästan två år märktes inte. Är man en klippa så är man ;-). Efteråt var planen att jag skulle köra hem nya tjänstebilsen, men kände redan i förväg att jag inte skulle föredra 6 timmars bilkörning fredag kväll. Så istället styrde jag kosan mot Hornstull och min älskade gamla kursare som jag träffat alldeles för lite se senaste åren. Samma visa även där; trots att vi inte setts på två år kändes allt som förr. En Korma senare fanns det fortfarande massor att prata om. Kärlek.

3 kommentarer:

Karolin sa...

Sa ju att det skulle bli bra! Kram

ullrika sa...

Jag är lite avundsjuk... men, snart är det min tud :)

ullrika sa...

"Tud"? Vad är en tud? TuR menar jag förstås! :)