2008-07-11

Vällingstyle à la moi

Varför bara ligga i famnen och mysäta som "alla" andra bebisar? Jag föredrar att sitta rak i ryggen och lätt tillbakalutad med huvudet. På morgonen gör jag det i knät, men på kvällen passar det mig ganska bra att sitta själv...

Men jag dricker inte allt på en gång. Måste fixa med så mycket annat samtidigt. Så efter ett tag kan jag tänka mig att ligga ner. Brukar putta bort flaskan då och då, men idag tog jag faktiskt tag i den och höll själv. Fast jag drack inget. Men nästan. Och det måste ju räknas?

1 kommentar:

ullrika sa...

mysligga i knät? nja. å själv sitter jag lite för kasst för att klara din ergonomiska stajl.

nä. tycker bäst om att ligga själv i sängen å mumsa. fast nu har dom bestämt att jag ska mysligga i knät när jag äter. måste ju borsta tänderna innan jag är lagd. kan jag väl gå med på. somnar gör jag lika bra efteråt i vilket fall!