2008-09-21

Helg med mormor

Ja, som ni ser på bilden är det inte konstigt att jag trots rosa kläder och vagn oftast misstas för att vara en pojke...

Men som sagt. I helgen har mamma och pappa varit på bröllop i Storstaden, så istället för att hänga med dem på rytmik och sim har jag varit med mormor. Heeeeeela helgen. Nemas problemas tyckte jag, fastän mamma tyckte att det var jobbigt att lämna mig (bättre blev det väl inte av att jag bara var måttligt imtresserad av att ha päronen tillbaka). Men lite besvärligt ändå, för jag har blivit lite snorig igen och då kan det vara lite besvärligt när man är i annan säng än sin egen. För så fort jag kom hem och fick sova i min egen säng har jag sovit galant.

Grattis till mig på 11-månadersdagen och mamma på sin snart 30:e!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu ser vi ju hur lik din mamma du är!

Från Pappasmoster Kajsa