2009-03-13

Fredagen den trettonde

Med undantag av otaliga förkylningar har jag egentligen bara varit sjuk 2 gånger. Första gången var på nyårsafton så att den kvällen fick ställas in. Andra gången var idag när vi skulle åkt till Peder i Oslo. Snacka om att tajma sina sjuksomar illa! Kräktes i natt, vilket mamma och pappa trodde att jag gjorde av mina hostningar. För efter X antal lakansbyten så vaknade jag sen halv nio och var HUR pigg som helst. Så vi satte oss i bilen och lagom till att vi precis skulle svänga på motorvägen kom det en omgång till så det var bara att vända hem igen. Oflyt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Karla, hoppas du är pigg imorgon Stackars mamma och pappa med. Det kommer bättre dagar när alla är friska och krya.
Puss på dej från farfar och farmor

ullrika sa...

åååh... förlåt att jag tänker praktiskt, men... fick ni hela bilen full? när Maali kräktes på väg till Landvetter var hon så svag och uttömd att det liksom bara rann...

men mjau för kräkkiddisar. det går så brutalt fetbort!!

kryas massor och ta hand om er alla tre.