2009-03-31

Go, went, gone

Snacka om rekord! Igår gick jag som en tok på eftermmiddagen. Fram och tillbaka mellan olika människor. Ibland ångrade jag mig och vände håll, stannade upp, ramlade och reste mig lätt som en plätt igen och gick vidare. Idag gick jag två varv runt nedervåningen medans mamma backade framför mig. När jag ramlade så ställde jag mig så lätt upp utan att behöva göra något med händerna. Men fortast går det på knäna så det föredrar jag fortfarande. Än så länge...

Ätligen filmat:








Monkey-style:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fart! Tur att polisen snart flyttar tillbaks på heltid så A slipper springa efter själv hela dagarna/kvällarna. Hälsa den lille duktigaste! /OoE

Anonym sa...

Åh, vad duktig Karla är!! Snart springer hon i fatt mig.
Kram Nova

Theo och Norah sa...

Äntligen fick jag se det =) Kanonbbra jobbat!! Du e min idol!!
Kram/T