2009-03-05

Gåvagnen hela dagen


Har tidigare ägnat minimalt med intresse åt gåvagnen. Helt plötsligt är den högaktuell och så fort jag ser den går jag gärna en sväng med den. Inne som ute. Fast när jag kör emot en vägg eller nåt är det lite kämpigt och då hojtar jag tills någon kommer och ställer världen till rätta igen.

PS Blev superförkyld igår natt. Hade snor i hela ansiktet när jag vaknade i morse, men det har funkat ok under dagen. Jag gick och la mig utan protester för natten och nu sover jag så gott med huvudet i fotändan. Tur att pappa höjde upp huvudändan. Nu ligger jag i nerförsbacke istället...

PS 2 Kan också gå och bara hålla i en hand:

1 kommentar:

Anonym sa...

då kan jag garanterat få åka med dig nu då!

kryas från snor. snor är dåligt. aj hejt snor (mamma också hälsar hon).

ps. jag är inte heller så bra på att vända vagnen när väggen kommit ivägen. jag går runt den och drar den åt andra hållet istället. alla sätt är bra säger dom väl :)