2009-04-27

Monday, sunny Monday

Kusinsyssling L var och hälsade på idag. Trots att hon räknas som bebis så blev jag inte så till mig denna gång. Kanske är hon för stor nu? Hur som helst så tog jag igen lite av min barndom, tog alla hennes leksaker ifrån henne eftersom hon inte kunde ta dem tillbaka. Precis så som jag hade det i hennes ålder...

Mamma satte på lite musik och jag tog tag i tv-bänken och började head-banga järnet. Mamma fick lite svårt att hålla sig och började skratta vilket resulterade i att jag skämdes över min sand och blev jätteledsen. Mamma lovade att aldrig göra om det.

Är ju en hel del utan blöja nu för tiden när vi är hemma. Brukar säga till hyfsat i tid för både ettor och tvåor då, men de senaste dagarna har jag struntat lite i det. Vadå, liksom lite pölar här och där är ju bara kul. Eller?

1 kommentar:

ullrika sa...

ettor förvarnas inte det minsta i det här huset. vilket är en smula märkligt tycker jag... menmen. det kommer väl. i sommar kan det springas blöjfri hej vilt (under dom få lediga dagar vi har ihop.. tror inte det funkar så bra på dagis liksom!?)!