2009-04-13

Snubbel

Kan nog säga att jag går mer på fötterna nu än på knäna. Även om knäna fortfarande är lättare att ta till. Gräsmattor tillhör dock inte bästa underlaget för fotgång. Många trill blir det och jag blir irriterad varenda gång då det dessutom är ganska trixigt att resa sig upp själv på det underlaget. Så jag gär gärna iväg på knäna utomhus, men just utomhus tycker mamma tydligen att fotgång är med lämpad. Undrar varför...

Har cyklat två gånger till nu. Båda gångerna till Läjet. Igår somnade jag som en stock, medan mamma och papp funderade på om jag verkligen kunde sitta skönt där. Idag hade jag inte tid att somna, däremot att protestera väääldigt lite. Mest handlade det nog om att mamma cyklade för sakta. Fort ska det gå!

1 kommentar:

maali sa...

cykla är bamseste kul tycker jag! kör ni fegstilen eller vågar ni också drilla med hjälm?
:)