2009-10-21

2 ÅR!


Jösses, vad tiden går! Förstår ingenting, men jag gissar att mamma kommer tänka likadant om 18 år med :-D. Firade med Rasmus hela förmiddagen, det bästa var frukosten och efteråt då vi hade hur kul som helst tillsammans. När mamma diskade tänkte hon tom tanken att ibland är det faktiskt lättare med två barn än ett! Vid 14-tiden kom Rasmus pappa och hämtade honom, hans lillebror hade tittat ut bara en halvtimma efter att de kommit till förlossningen :-o. Och efter att jag sovit en stund fick jag min födelsedag (om man bortser från Rasmus och alla kalas jag redan haft); mormor kom med paket och så fick jag öppna dem från mamma och pappa som legat och retat mig hela dagen!



3 kommentarer:

ullrika sa...

grattis igen Kaala!

aha! anar jag mig till en enorm och gosig FatBoy minsann? mamman hälsar att en sån kan du nog få chilla i om du hälsar på hos oss också efter ett visst datum? jag vet inte vad hon pratas om?!

krams kompis!

ps. om du vill leka med ord och bokstäver finns möjlighet till det genom snokning i min mammas nosar. det är nåt med namn å kedjemaning säger hon. gör't om du vill!

maali sa...

ehum. den där skulle varit från mig, inte från mossan...

Annan sa...

Jorå, Fat boy it is. Men det där med att chilla i den fattar jag inte. Det är min HOPPBORG! (eget påhitt, inte mammas...).

Undras vilken färg du får. För visst finns det orange :-?.

Kram

PS Fattar inte det där med kedjemaningen, men gör det nog snart när jag kollar Nosarna :-).