2009-10-18

Näst sista gången

Simmet har hela denna kursen dominerats av diverse ryggövningar till de flesta deltagares skräck. Så även min, även om jag blivit bra mycket bättre på det. Kan emellanåt slappna av riktigt bra med öronen under vattnet, men långt ifrån alltid. Idag skulle vi skjuta iväg oss baklänges från kanten. Det gick sådär... Men att karusellsnurra på rygg gick ok som egenpåhittad kompromiss.

Nattetid har jag lugnat ner mig. De två senaste nätterna har det bara varit nåt ensaka uppvaknande.

Desto sämre är det med maten nu. Ny period av jag-är-helt-enkelt-inte-hungrig har inletts. Mamma tycker att det är lite frustrerande, men jag är helt enkelt inte intresserad. Äter väl ikapp mig om några veckor om inte förr, det är ju inte första gången.

1 kommentar:

Theo och Norah sa...

Broccoli då?!?
PST!! Vi har en Hangbag åt du & lillebror här!!
=O/T