2009-10-17

Barnkalas

Puh, det är arbetsamt att fylla år... Idag hade jag kalas för mina kompisar, tyvärr var det en del som inte kunde komma, men det räckte ganska med bra med åtta kompisar till slut iaf ;-).

Efter att alla hade kommit och bekantat sig lite så fick jag ÄNTLIGEN öppna alla mina paket. Väldigt gärna ville många andra det med, men idag var det min dag. Och massa fina saker fick jag:
TACK
Vallie för fina syskonboken
Maali för tuffa polisbilen
Melker för pyssliga pusslet
Iris för kreativa målarboken
Nova för svåra pusslet
Arvid för skojiga leran
Olivia för färgglada Barba-boken

Efter nån timma kurrade magarna och vi fick lite att äta. Aldrig har 8 snart-2-åringar varit så tysta :-D
Men är det kalas så är det så efter korven kom tårtan. Det var svårt att blåsa ut ljusen så mamma fick hjälpa mig lite.
Och simmare som man är avslutades kalaset med klassisk fiskdamm!

2 kommentarer:

maali sa...

Jaa! Mitt första och apselut bästaste tvåårsfestkalas!! Hade superkul!!

Krams bästis!

PS. Mamma är micket imponiert att ni fick alla kiddisar på sammaste bild! Hon snackade Bolt-tumme på avtryckaren, men jag förstod inte riktigt vad jag menade... nåt med snabbhet säkert?

Annan sa...

Fast det grymmaste är att hon hann ta massa kort! Ganska många iofs med din pappa flaxandes och fixandes eftersom hon inte trodde att hon skulel hinna ta nåt. Men säkert 8 kort eller så med bara kiddosar :-)