2009-10-19

Fischer-Price-heaven

Hälsade på hos Mask (svårt det där med X) i Falkis idag. Han hade nästan en hel affär hemma hos sig med stora, färgglada och högljudda leksaker. Jag var i himmelriket och ville inte följa med mamma hem när det var dags. Skakade på huvudet och vinkade glatt... Bäst var en zebra som man kunde sitta och hoppa eller snurra på (likt en cowboy), den hade jag gärna sett att den följde med mig hem. Mamma tyckte att den kunde stanna kvar ;-).

Var en snabb sväng på Gekås på morgonen. Det var mycket "ja ha", "ja få" eller "mä" inne på leksaksavdelningen. Mamma handlade enl planen (nästan), men gav vika för en liten plastfigur från Simpsons - den religiöse Ned Flanders... -"Pappa" sa jag och log glatt när den fick följa "mä".

1 kommentar:

ullrika sa...

nänänä?! du varit så nära mig utan att komma förbi och hejas? mjau...!!