2010-01-27

Att älska

Det viktigaste inlägget har mamma helt glömt att skriva. Nämligen det om att älska.

För en vecka sen var mamam och Svante på Gekås medan jag roade mig hos farfarmor. På vägen hem därifrån satt jag och mamma och lekte "tummis" i bilen (helt trafiksäkert så klart). Efter X antal tummisar tog mamma tag i min hand och gosade med den istället. Då tittade jag på henne och sa: -"Karla älskar mamma".

Ett par dagar senare sprang jag omkring hemma i vardagsrummet och mamma tror att jag sa: -" Älskar pappa, älskar pappa, älskar pappa".

Idag frågade mamma om jag älskade henne. "Nej" sa jag lite retligt. Samma sak till pappa. Då frågade de vem jag älskade och jag svarade "mommo".

2 kommentarer:

Karolin sa...

Visst är det härligt när de säger: Älskar dig! Vilken känsla! Kram

mormor sa...

Lilla gullungen. Mommo älskar dig också. Svante me.
Puss & kram på er.