2010-01-23

Tiden går fort när man har roligt

Händer en hel del. Svante har betydligt mindre ont i magen nu och när han har det går det oftast att trösta. Ingen amning på 3 nätter nu, eller dagtid för den delen, så det är nog färdigammat nu. Äter kvällsmjölken vid 21-23 nångång, somnar sen hyfsat och vaknar nångång 02-04 och äter igen. Sen har han klarat sig till ca 06-07 så det känns otroligt bra just nu med tanke på hans knappa 6 veckor.

Själv har jag också sovit bättre nu, eftersom han inte väcker mig på samma sätt längre. Men jag vill hemskt gärna ändå gå upp närmre 06 än 07...

Blöjan är nog borta dagtid nu (undantaget ute med overall (vi är lite lata där) eller vid sömn) så det har "osså mä" gått framåt :-).

Mat hinner jag sällan äta dock så jag är lite småhungrig och småtrött mest hela tiden, men det brukar ju lösa sig med tiden. Äter nåt hästmål emellanåt ibland.
/K

2 kommentarer:

mormor sa...

Puss på er mina två goa gullungar!

Anna sa...

Åhh vad skönt för lilla Svante att magen mår bättre!
Kram på er!