2010-01-10

Pulka

Mamma tog lite semester från Svante och tog med mig till Pilhagen för att på riktigt inviga min pulka som jag fick i julklapp från Cjille.

Väl på plats satte jag mig och åkte ner under kontrollerade former. Inga skratt, men ej heller tårar. Oavsett vilket så var det färdigåkt på pulkan för min del. Jag ville hellre åka på rumpan så jag hasade mig ner. Gång efter gång.

Trixade ibland och försökte åka på magen :-D. Efter nån timmas åkande så fikade vi med te och frutti. Gottgott! Somnade stocken i vagnen på vägen hem sen. /K

1 kommentar:

maali sa...

skönt för er att få lite egentid kanske? och åååh! pulka som är såå skoj!! hade jag inte haft öron hade ansiktet delats i två av glädje när jag får åkas! antingen på dagis efter dom stora barnen eller hemma med pappa. pilhagen har vi inte varit i än. det är kanske för sent nu? annars, imorron? kanske?

massa krams!