2010-01-29

Ynkling

Det är mycket pipande från min sida. Klagar över trötthet, men blir urarg om nån föreslår vila eller sömn. Urarg blir jag också när jag inte får som jag vill. Genast. Helst innan jag ens ber om det! Sen när jag väl får det så kanske jag inte ens leker/äter det. Två-årstrots? Storasystertrots? Kalla det vad ni vill. Jag markerar lite lätt. /K

PS Fast bland gör jag det ganska finkänsligt. Som idag när mamma satt med Svante i knät. Då gick jag fram till henne och sa att "bebisen ska ligga i gungan". För hur skulle annars jag få plats i knät? :-D

PS 2 Svante flikar in och hälsar att han fortfarande klarar sig utan mat på natten fram till kl 06. Däremot är han riktigt sur över svampmedlet. Det blir han urarg av!

3 kommentarer:

Karolin sa...

Har oxå en tjej som blir urarg direkt om hon inte får som hon vill. Ynklig är hon oxå för tillfället, med all rätt efter magsjukan allan med 25 kräkningar på 5,5 timme. Jag känner mig oxå ynklig då jag även fick denna skit. Så i morron hoppar vi minisimmet, tyvärr. Kram

JsN sa...

Pytte har feber idag så här är det också ynkligt...

ullrika sa...

Där ser man. Fler sjuklingar... Må dom/ni alla kryas er!!