2010-05-13

Retur

S: Den där succédagen med maten har inte upprepats... Visst sväljer jag nån tugga här och där, men mycket kommer ut i retur till och från. Annat som kommer ut är snor, stckars lilla täppta näsan som inte kan andas på natten :-(.

K: Vaknade tidigt i morse och ville gå upp. Mamma vägrade och la sig i min säng. Vi låg och slumrade och bråkade om att inte gå upp till och från till kl 09. Då kräktes jag... Lite feber idag, men inte 39 grader som häromdagen. Å andra sidan så är magen inte bra. Har ätit minimalt i ett par dagar så det finns inte så mycket kvar för ev retur, men det kommer desto snabbare ut andra vägen. Men oj, vad duktig jag är som säger till inför varje toalettbesök!

1 kommentar:

ullrika sa...

vi har inte ens försökt med potatisen de senaste dagarna. vi har inte lyckats tajma den där perfekta lagom-hungrig-men-inte-svulten, och kamrat snor bor hos oss också. kräket har vi däremot effektivt hållit ifrån oss. och rakettvåorna är som du vet egenvållade (döm av vår glädje och förvåning har laktulos-rensningen iaf gjort att "problemet" nu nästan eliminerats: fattar inget, men vad gör det!). liksom du är jag GRYMT imponerad av hur man klarar hålla inne nåt i mina ögon så ohejdbart?! vi kan vara stolta över våra små nosar minsann!!

kryas dina små nu. saknas!