2010-05-22

Sol, bad, sol, kullerbyttor

K: Finaste vädret idag! När mamma tog på sig shorts skulle jag med ha det. Det toppades med sandaler som jag kan ta på mig själv. Gillar!!! Över lag är det väldigt mycket kan "kälv just" nu. Kan lätt bryta ihop över att jag blir nerlyft från sängen när jag vill gå ner själv, det innebär att jag efter nedlyftet klättrar upp i sängen igen och klättrar sen ner. Rätt ska det vara och det på mitt sätt!

Näst sista simmet idag firades med ett nytt toppsim. Över lag har minisimmet verkligen varit en bra kurs :-). Eftersom vi åkter till Thailand så missar jag massor av gånger i höst så nu är jag avanmäld, men vi hoppas kunna lösa det efter hemkomst på nåt sätt. Idag gjorde vi ryggsimsstarter igen och idag fattade jag galoppen. Jag tryckte ifrån allt vad jag hade och for iväg som en pil och sprattlade sen för glatta livet. Att hämta leksaker från botten var också en kakbit helt plötsligt. Jag lät mig "tryckas" ner under vatten och fångade diverse ringar och fiskar utan problem.

På eftermiddagen åkte vi till mormorfars tomt i Apelviken. Där lekte jag loss med 5-åriga M och inspirerad av hans voltiga kullerbyttor fick jag fason på mina egna :-).

1 kommentar:

mormor sa...

Bästa "kullerbytta" tjejen! Oj vad många det blev.
Puss från mormor