2011-01-13

4 steps for Svante, 1000 steps for mamman

S: Pappan säger sig har sett nåt steg tidigare och visst tog jag nåt på Karlas dagis häromdagen, men idag tog jag de första som officiellt kan räknas. Påklädd och klar för att gå ut ställde mamma mig i hallen. Och jag stod. Och stod. Och sen gick jag till pappa! 4 små snabba steg som nog varit fler om han varit längre bort. Några timmar senare gjorde jag om bedriften. Nu så! Som de längtat! Snart ångrar de sig, he he, inte för inte jag kallas klätterapan... :-D

6 kommentarer:

Milla sa...

Tjohoo!! Grattis! Då har jag bara en månad på mig nu då? ;)

Svante sa...

Du klår mig lätt, jah premiärsteppade dagen innan 13-månadersdagen, du har redan steppat och inte ens fyllt tolv!

Milla sa...

Fast man kan ju inte direkt säga att jag "kan gå"! Vi får la öva tillsammans på lördag :)

Farfar sa...

Heja Svante,
nu kan du leka tafatt med Karla. Grattis!

Hälsar Farfar

Farmor sa...

Grattis Svante!
Först idag läste farmor att du tagit dina första steg. Grattis, snart blir du proffs på det och kan bli personlig tränare till din mamma och pappa.

Theo och Norah sa...

Grattis!!!!!!!!