2011-01-04

Huset forts

Imorgon onsdag är sanerarna klara och det är dags att se över skadorna. Det blir helt säkert ommålning i tre rum. Sen blir resten en diskussionsfråga, den får mamma ta då hon är den hårda. Pappa låter sig alltid övertalas.

Imorgon får jag och Svante flytta hem. Pappa säger att det är stökigt men det ska bli skönt att få komma hem till sin egna säng. Svante har saknat sina kära hästar och jag alla mina prinsessaker.

Sen börjar den långsam väntan på målare, golvslipare och snickare. Men hoppas att det blir lika fint som innan.
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

Farfar sa...

Oj, oj oj.....
hur skall det gå med eran musikaliska utveckling när ni kommer att flytta ifrån både synth och mikrofon. Dessutom är inga födelsedagar inom synhåll. Ni måste be föräldrarna att ta ett lån och satsa lite på er karriär! Tjata bara!

Hälsar Farfar

ullrika sa...

Det kommer bli lika fint, minst! Och nytt :)

Krams!

ps. Har ni snickare? Annars tipsar jag om den vi har haft - han är grym!! Har räddat mig från ruinens brant mer än en gång... ärligt.

Melkermamman sa...

Det går så bra att låna med pianot hem...