2011-01-09

Att våga släppa taget

S: Det är otäckt. Att inte känna tryggheten att hålla i nåt. Men oftare och oftare så glömmer jag mig. Väldigt många gånger det senaste och framför allt idag. Helt plötsligt håller jag i nåt med båda händerna. Alltså står jag. Kälv, som Karla säger. Kanske inte bästa bildbeviset, men kameran har inte varit med tidigare. Fast det är väl tur att inte alls syns, då hade jag inte delat med mig av härligheten med er här iaf ;-):


K: Snart börjar simmet igen och vi får hoppas att jag tycker att det är skoj igen. Hemma gillar jag att bada och idag var jag så bångstyrig att jag inte ens ville till mormor, men bada ville jag och vips var jag glad igen. I 20 minuter... Det är mycket med humöret nu. Det är inte lätt att vara tre år, det finns så mycket som går emot mig och jag vet inte vad jag vill. Jag blir fort och ofta arg, skriker och stampar (men slåss mindre, vilket är skönt för andra inblandade) och är envisast i världen. Men när jag vill så vågar jag; ryggflyt i skummet:


Fast man kan ju inte bara briljera i badet, man måste ju ha vansinnigt skojsigt med :-D:


6 kommentarer:

Farmor sa...

Såna söta gosebarn. Puss från farmor och farfar

A.Bagler sa...

Sötnosar!

ullrika sa...

Bilden på skum-Karla är en av de finaste jag sett på henne! Förstora!!

KRAMS!

Annan sa...

Ullisen - vilken skum-Karla? Finns ju två. Eller har du listigt sett vad jag döpt dem till? Har jag döpt dem olika? :-D. Du är så mkt bättre än jag på foton så jag fattar inte vilket du menar... :-D

ullrika sa...

Dom är fina alla bilderna i det här inlägget förstås! Men, den jag tänkte på som finast (känslomässigt, har inte tänkt på komposition etc) är den med mest skum: leendet i den bilden är sååå Karla!!

Blad!

mormor sa...

Så glada barn i badet! Att ni gillar att bada syns lång väg. Och bada skumbad är jätte kul!
Puss mina små älsklingar :o)