2008-06-04

Poolparty

Bjöd in några polare till poolparty idag lite hastigt och lustigt. Vallie och Olivia var de första att hoppa i. Satt och plaskade ett bra tag tills det plötsligt flöt en liten korv i vattnet... Tur då att det fanns mer uppvärmt vatten för när jag vaknade var det dags för mig och Maya. Hon bangade dock direkt; värsta badkrukan! Lika glad för det var jag eftersom jag fick hela poolen för mig själv. Det behövdes när jag gjorde mina dyk. Gjorde lite annorlunda än var vi lärt oss på babysimmet (fick igår veta att jag ska bli babysjöstjärna till hösten!). Eller egentligen inte. Jag satt och lutade mig framåt - helt plötsligt låg jag på mage: superförvånad, men snabb som mamma är satt jag snart igen som om ingenting hänt.

Verkar vara mer hungrig nu. Äter ganska glupskt, kanske kan tänka mig att äta med 3-h-intervall igen? Förresten, ser ni tungan på bilden? Den brukar jag sticka ut när jag äter :-D

Å andra sidan är det jättejobbigt vissa tider när mamma lämnar mig (ensam eller med andra), andra gånger bryr jag mig inte. Kan liksom inte betsämma mig om jag ska få panik eller inte. Mamma hoppas inte...

Inga kommentarer: