2008-06-10

Uppdatering

- Förkyld, svårt att andas med nappen, ledsen och lätt otröstlig då och då (fast emellanåt märks det inte och jag är lika underbar som vanligt). Har kommit på att det är super-otäckt att få näsdroppar helt plötsligt!
- Somnar ofta på sidan, böjd som en sprättbåge. Vaknar ofta med alla gosedjur huller ombuller och oftast över mig. Ligger överallt utom på min lyx-kudde.
- Äter gärna min pasta två gånger per dag. Thai med ris i stora bitar är inte lika gott.
- Färsk frukt går bättre nu igen. Accepterar bitarna (även om nån bit åker fel då och då) och den starka smaken. Äter tom sharon, det gör inte ens mamma!
- Vänder mig knappt länge, koncentrerar mig på sittandet istället. Mage är bara kul i någon minut.

1 kommentar:

Anonym sa...

ang din sista "punkt"; det räcker la att koncentrera sig på en sak i taget :)

attans rabarber att vi inte träffas imorron. fast med tanke på hur krassliga vi är båda två (om du inte kryat dig lite nu?) så är det nog lika bra... får heja på varsitt håll istället!

ynkliga hugs!

ps. hälsa din mor & far att jag måste få se fotobevis på att ni verkligen tittade matchklädda - eller iaf du :)