2009-09-23

Alldeles själv

Lördags - hälsade på hos farmor för att säga grattis på födelsedagen en dag i förskott. Träffade Edit och pussade lite på henne.

Söndags - simmade. Inget succésim, men ett vanligt bra sim. Dock ingen höjdare att hoppa till flytkorv: -"Bort!". Inte heller sitta på kanten och hoppa var tillräckligt kul, jag föredrog att STÅ! Efter simmet kom mormor och hämtade mig. Pappa skulle tydligen ta med mamma till Köpenhamn och ensam kvar i stan blev jag. Men inte gjorde det mig något, jag hade ju mormor och morfar.

Måndags - lämnade mormor och hängde med farmor istället. Gjorde en fin födeledagspresent till mamma på Öppna som hon fick när de kom hem strax innan läggning. Grattis mamman!

Tisdags - hängde med pappa hela dagen. Skiftarbete är ju fantastiskt bra!

Idag - hängde med pappan hela dagen. Super!

2 kommentarer:

ullrika sa...

men va fan!!! oj. förlåt! din mamma har ju fyllt halvsextio Karla? ehum... skylls på hormoner och resfebers... men,

gRatTis allra mestaste darling!!!

puss och hörs när vi kommit hem!

Annan sa...

Nemas problemas ;-)