2009-09-04

Danslek

Babyrytmiken är slut för min del. Jag är stor nu. Går på "Danslek" 2-3 år. Ok, jag var inte störst direkt, men det spelar mig ingen roll. Hade superkul medan musiken var på, men mellansnacken hade jag inte riktigt tid med. Då tröttnade jag och försökte bryta mig ur lokalen för att istället gå och hämta min napp. Men sen kom musiken och jag kom sakteliga igång igen. Sista goslåten var dock överflödig och jag körde mitt kiss-trick (säger till att jag behöver kissa, för då vet jag att mamma lyssnar...) och kom ut ur lokalen. Men för att inte göra mamma helt besviken kissade jag också på toaletten och fick sen åka hem i bilen utan blöja!

1 kommentar:

maali sa...

ååååh... saknas... tur vi har bäbirytmikfrökens barn på mitt dagis så jag får mig lite rytmik då och då. förutom den vi har med perfa presenten i vardagsrummet hemma då försåss!