2009-09-06

Succésim

Oj, vad kul det var!!! Blev helt exalterad få fort jag såg Simhallen. Hann inte mer än få av mig kläderna förrän jag ville in, men var tvungen att vänta på mamma, suck... När det väl var dags kastade jag mig nästan i ner i vattnet och sprattlade glatt omkring. Under "Hoppa, hoppa, flyt" skrattade jag mig nästan sönder och samman (nja, kanske inte under flytet, men under hoppen). När simfröken sen tog fram flytkorvarna började mamma skruva på sig otåligt, eftersom jag vägrade ens titta på dem förra terminen. Men det hade jag glömt, så jag la mig snabbt tillrätta på den medan pappa tog på mig simfötterna. Huj, vad det gick. Simmade runt och städade bland leksakerna, pausade lite ibland och bubblade då och då. Att hoppa från kanten var heller inga problem. Fegade lite, men gick bra om jag fick ett litet finger att hålla i. Summasummarum; kan nästan bara gå sämre nästa vecka (men det får vi hoppas att det inte gör).

Inga kommentarer: