2009-09-30

Bästa buset

Efter att man lämnat avtryck i pottan så lyfts insatsen ur och kvar blir pottstommen med ett hål i (där insatsen skall vara). Världens roligaste bus är att ställa sig där i medan någon annan tömmer pottan. Jag skrattar så jag knäcker mig när de kommer tillbaka och upptäcker att jag tagit insatsens plats :-D

PS Utan blöja med trosor/byxor idag mellan halv åtta och ett. Inkl över en timmas cykeltur. Bara några droppolyckor :-).

PS 2. Efter cykelturen var jag trött, såg vagnen och bad om att få hoppa ner i den. Gjorde det, mamma ställde mig på baksidan. Jag somnade stocken. Zzzzz.

2 kommentarer:

Theo och Norah sa...

Åååhh så skönt att du sover ute & gillar det så mkt!
Snart ses vi nog mera så kanske vi kan sova båda utomhus!
Kraam

ullrika sa...

ett alldeles lagom tufft bus tycker jag! å jag kan höra ditt skratt Karla; underbara barnskatt det vackraste jag vet just nu!!