2009-09-29

Fafa gosa

När jag vaknade idag så var det farfar som kom och tog upp mig ur vagnen (har förresten somnat i den stillaståendes 4 dagar på rad nu :-o). Vi satte oss i trädgården och där hade jag det så bra så jag slumrade nog till en stund till i hans famn. Var sen utan blöja fram till läggning (inkl en halvtimmas cykeltur) och jag sa till eller lät mig påminnas utan minsta spill)!

Till kvällen vill jag som vanligt titta på Makka Pakka och polarna och allt som oftast dansar jag med dem och varför ska inte då få smaka en bit av min goda smörgås???

5 kommentarer:

Theo och Norah sa...

Sötis!!!!
/P&T

ullrika sa...

hihi! ser fram emot film på lite macka på LED-TV snart :D

nu är vi hemma. lekas? fredag?

krams!

Clara sa...

Makka Pakka :) Det är den bästa filmen som finns :) Har du den?

Annan sa...

Ja, visst. Jag har två filmer med totalt 6 avsnitt. Mamma och pappa är liiiite trötta på dem nu :-D.

Clara sa...

Jag har inte fått någon film än, så jag tvingar upp mamma varje morgon kl 6 för då går det på barnkanalen :)