2010-02-13

Arbetsvecka

Måndag: Öppna förskolan. Gjorde fina kort med glitter, paljetter och skrynklat papper.
Tisdag: Falkis hos Mask. Full rulle, drog med honom på massa bus som att slå på tv'n och datorn när ingen såg...
Onsdag: Kungälv hos Lova och Rasmus. Jag surade mest hela tiden... Efteråt drog vi till Theo och nyfödda lilla Norah. Två intressanta iaktagelser; 1) Svante vägde dubbelt så mycket som henne 2) Tänk att jag var lika liten som Norah, var nog ingen av oss som förstod hur pluttig jag var, men det ser man här.

Torsdag: Makrillen hos Julian. Lärde mig att springa och glida på knäna som värsta fotbollsspelaren/rockern :-D.
Fredag: Urskogen hos Rasmus. Småsur även då...

Puh, idag lekte jag med mormor L och imorgon blir det frulle med andra mormorfar och sen middag hos farfarmor. Puh!
/K

6 kommentarer:

Edit sa...

Hej sötis kusse K,
Vilken vecka - tur att det finns en helg, men du verkar inte vila då heller...
Är lite nyfiken på hur det är med S? Kan du inte snacka med honom och be om ett inlägg? Eller ännu bättre ett kort. Vet att han är bäst live men det blir lite svårt just nu.
Puss på dig, S & föräldrarna.
//Edit

Nova sa...

Oj, vilken vecka! Undrar om du snart hinner kommer till mig o leka? Kram Nova

ullrika sa...

Skönt å ha full kalender... vill ju inte ligga å lata sig dagarna i ända ;)

Hoppas vi ses snart - å hälsa grattis till Svanten på tvåmånadersdagen!

Krams!

Theo och Norah sa...

Men... torsdag vart NI ju hos OSS oxå =)
Puss /T&N

Mamman sa...

Men jösses Amalia, där ser vi ju beviset på att det varit liiite för mycket :-D. Redigerar genast och hoppas på bilder under dagen. Kram

Melker sa...

Oj, vad ni jobbar!

Här har mamma varit sjuk och jag på dagis. Nu i helgen bodde jag hos farmor och farfar för mamma och pappa hjälpte mormor och morfar att flytta. Nästa helg får jag också se nya lägenheten.

Men jag tycker det är länge sedan vi lekte nu. Är du uppbokad på fredag?