2010-02-16

Testing

Inte får man kasta giraffer på bror (testat sen tidigare) å tydligen får man heller inte trampa på hans huvud :-o. Mamma skulle byta hans blöja på golvet inne på Nyfikets toalett och jag ville hänga på, vilket jag också fick. Men väl inne på toaletten var det lite tråkigt så jag testade helt enkelt att ställa foten på hans huvud (med skor och allt...). Mamma tyckte att det var dumheter och sa åt mig på skarpen. Då skämdes jag ordentligt eftersom jag gott och väl visste att man inte fick göra så. Vi kramades och pratade om annat, efter nån miut pep jag fram ett "förlåt". /K

3 kommentarer:

mormor sa...

Men lilla snuttan, inte får du trampa på Svante! Man får bara kramas!
Kram på er båda från mormor :o)

Melker sa...

"Ja baja skoja, ingen faja"

ullrika sa...

Dina barn är kloka girlie. Och rara! Ett förlåt är fint. Så vad tüsan gjorde du på Nyfiket liksom? :)

Jag kollar schema för fullt. Vad trors om imorron...? Sent ute, aj know, men sen är det tajt ett tag framöver (försöker hålla det till en aktivitet per dag)...!

Krams!