2010-10-14

Uppdatering dagis

K: Det går fortsatt framåt. Visserligen är vi bara där 2 h per dag och jag är inte direkt helt självgående, men ute vågar jag släppa taget utan problem iaf. Inne är lite läskigare, men jag vänjer mig sakta men säkert. Oavsett så är jag knäckt när vi ska gå hem för det vill jag inte. Jag vill stanna kvar och leka med de andra. Idag skulle vi haft gymnastik i idrottshallen som vi tydligen har på torsdagar, men just nu renoveras det så istället gick vi på utflykt och på nåt sätt blev jag officiellt ett dagisbarn med tillhörande reflexväst :-D.


Och visst blir man trött av dagis, tror nog att middagsvilan är på återinförande. Åtminstone vissa dagar. Inte för att jag la mig frivilligt, men till slut kände jag visst att det kunde vara lite skönt...



2 kommentarer:

mormor sa...

Mysigt och kul med dagis!

Farmor sa...

Hej Karla
Det ser skönt ut med en liten tupplur. Till och med den gamla kissen får vara med och sova. Du vänjer dej säkert vid att vara på dagis, så att du inte blir så trött. Men det måste vara kul med så många kompisar. Farmor vet inte riktigt hur det är för jag har aldrig gått på dagis.