2010-10-05

Vänskap

K: Svårt veta hur man ska hantera allt egentligen. Jag har saknat mina kompisar och när jag idag träffade eLi för första gången på länge sprang vi genast och satte oss bakom soffan och började prata. Mammorna tyckte att vi var hur söta som helst. Men så går plötsligt nåt inte min väg och stackars Emmi fick säkert 5 (icke-hårda) slag/viftningar på sig. Jag kastar saker och skriker. Jag vet inte vad jag ska göra, mamma vet inte vad hon/jag ska göra heller. Jag vet att jag gör fel och står mest och skäms efteråt. Men det upprepas i alla fall gång på gång. Men lite mys hade vi ju och en bild är lättare att minnas i efterhand. Tack för idag kära blads :-).



3 kommentarer:

Nova sa...

Sötisar!!! Ses i morron!

Milla sa...

tacksamt ser jag att du 'glömde' nämna att jag bölade nästan konstant och knappt lät lille Svante närma sig utan att skräckslaget tårblöta mammas tröja :) en glömska jag såklart inte är det minsta missnöjd med, precis som att du avstod från att nämna min mammas i sammanhanget ganska barska framtidsvision av "Karla leker med Emmis leksaker"...

mamman hälsar att det var superduperkul att komma och leka med eran mamma och att hon dessutom hotar låta mig flytta in hos er om jag inte kvickt kommer på resten av krypgåtan? turligt förstår jag inte vad hon menar... ;)

krams!

Sofie & Clara sa...

Sötnosar :) <3